السبت، 6 ديسمبر 2008

شو مبكيكي؟

هناك 8 تعليقات:

Kiara يقول...

انا بحب الاغنيه دي اوي

كل سنه وانتي طيبه

عيد سعيد

"عبير النجار "نيجار يقول...

أنا مبسوطه إنك رجعتي
وبجد كلك إحساس ورومانسيه
كل سنه وانتي طيبه

mahasen saber يقول...

ايه يا جميل افتكرتك هتحطى العيد فرحه
ههههههههه بس حلوه برضه

كل عيد وانتى بالف خير
وعيد سعيد عليكى وعلى كل من تحبين

الازهرى يقول...

انا فى العادة لا اسمع اغانى ولكن بسماعها وجدت كلماتها جميلة

شىء جميل ومتوقع منك

كل سنة وانت طيبة والعائلة الكريمة كلها فى خير وسلام وسعادة وهناء

mohamed ghalia يقول...

كل سنة وانتى طيبة
عيد سعيد عليكى وعلى كل أحبابك
دمتى فى حفظ الله
حمدا لله على السلامة

haninalnada يقول...

مولان
كل سنة وانتي طيبة وبخير وحب يا حبيبتي
وعيد سعيد عليكي وانا مبسوطة انك بتحبي الاغنية دي

نيجار
كل سنة وانتي بخير وحب
انتي فين؟
وليه قفلتي المدونة عايزين نشوفك من تاني ونستمتع باحساسك الاجمل يا حبيبي

محاسن
كل سنة وانتي طيبة يا جميلة
وبخير وحب دايما
انا نزلت الاغنية مش علشان العيد لكن لاني بحبها جدا وبحب كلماتها والمشاعر الللي فيها
اتمنى تكون عجبتك
وعموما اغنية العيد فرحة اهداء مني ليكي هههه

الازهري
كل سنة وانت واصحابك واحبابك بخير وحب دايما
والاجمل هو اعجابك بالاغنية واحساسك الجميل ده

محمد
كل سنة وانت طيب وبخير وحب دايما
تسلم بذوقك

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

ربنا يكرمك وكل سنه وانتى بالف خير وصحه وسعاده حبيبه قلبى

م/ الحسيني لزومي يقول...

تقبل الله منا ومنكم
وكل عام وانتم بخير