الثلاثاء، 26 أغسطس 2008

صورة من رسمي للفنان كاظم الساهر


هناك 8 تعليقات:

غير معرف يقول...

انا مكنتش اعرف انك بترسمي حلو اوي كدا
بجد الصوره جميله اوي
انتي فنانه ياحنون
عايزاكي تبقي ترسميني بقي
:D :D :D :D

haninalnada يقول...

مرسي على رايك في الصورة يا هاجر
وأنا مستعدة أرسم لك صورة

مصراوى يقول...

هااااااااااااى بل الصدقاء الجدد انا عجبتنى مدونتك اوى كلت لازم تخش وتسيب تعليق وياريت نكون على طول بستمرار انشاء الله واتمنا ان تشرقينى فى موضوعاتى بجد انا اتمنا انا نكون اخوات تحياتى بس لا تنسى زيارت مدونتى

غير معرف يقول...

رسمك جميل
مستنية منك صورة لية

haninalnada يقول...

عالم الحب
اشكرك على رايك في المدونة ويشرفني اننا نكون اخوات طبعا واني ازور مدونتك

haninalnada يقول...

شكرا يا بنوتة على رايك الاجمل
وانا مستعدة ارسم لك صورة دي اقل حاجه

Tamer Alhosiny يقول...

صورة جميلة
بس اوعي توريها لكاظم
لياخد في نفسه مقلب

هههههههههههههههههههههههه

انا كمان بحب كاظم علي فكرة

haninalnada يقول...

تامر
شكرا على رايك في الصورة وعلى زيارتك المدونة
وكاظم مش محتاج ياخد مقلب خالص ههههههه هو فعلا اجمل من الصور في الحقيقة